Alla inlägg under februari 2017

Av Lilla basil mus Hemligt - 4 februari 2017 07:48

Ja lever mitt liv i en bubbla. Ja vet inte hur länge till jag orkar leva såhär. Ja vill bara kunna leva öppet å inte i en jävla bubbla. Att ha ett normalt förhållande och slippa smyga hade varit helt underbart men de e ju bara en dröm. Ja tror inte ja kommer få uppleva ett normalt förhållande. Jag har redan levt i en bubbla i nästan 3 år och jag hata de så jävla mykke och jag lovade mig själv att aldrig sätta mig i denna sitsen igen. Va gör jag??!! Jo ja sitter i precis samma sitta nu och de har hållet på i 2 år och 2 månader. Ja måste vara helt jävla dum i huvudet som gör såhär mot mig själv igen. Vist dom säger att kärleken e blind.. men ja måste vara både blind å döv efter som jag utsätter mig själv för detta igen. Ja mådde så jävla dåligt första gången å nu ska vi inte ens prata om hur jävla dåligt ja mår. Ibland önskade jag att ja kunde gräva ner mig så ingen ser mig. Fuck life! Ja hatar att leva i en fucking jävla bubbla. Ja vill kunna visa hela världen att jag älskar dig å bara dig hjärtat. Men de kommer nog aldrig att bli så tyvärr. ????

Tack å hej!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards